خبرهای داغ:
معاون اداره کل زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور؛

پروژه آب شرب روستایی از مهم‌ترین برنامه‌های محرومیت‌زدایی استان قزوین است 

جعفری عنوان کرد: پروژه آب شرب روستایی از مهم‌ترین برنامه‌های محرومیت‌زدایی است که بسیج سازندگی استان با همکاری شرکت آب و فاضلاب در استان و پشتیبانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کشور اقدام به احداث ۵ مجتمع در قالب ۹۶ روستا و با خط انتقال ۲۵۲ کیلومتر نموده است.
کد خبر: ۹۴۴۹۳۸۵
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمد تقی جعفری معاون اداره کل زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در جریان بازدید از پروژه های آبرسانی استان اظهار کرد: پروژه آب شرب روستایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های محرومیت‌زدایی است که بسیج سازندگی استان با همکاری شرکت آب و فاضلاب در استان و پشتیبانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کشور اقدام به احداث ۵ مجتمع در قالب ۹۶ روستا و با خط انتقال ۲۵۲ کیلومتر نموده است.

وی گفت: این پروژه در نوع خود بی نظیر است و با حضور گروه های جهادی با کیفیت و کمیت مطلوب، کار خود را آغاز کرده است.

جعفری در ادامه افزود: طی بازدیدهای مستمری‌ که از سوی کارشناسان امر صورت گرفته این پروژه در نوع خود بی نظیر است و امیدواریم اقدام ارزشمند پروژه آبرسانی در کمترین بازه زمانی با بهترین کیفیت به پایان رسیده و مردم شریف منطقه که شامل ۹۶ روستا می باشد از برکات آن بهره مند شوند.

این مسئول در پایان تاکید کرد: این پروژه ۳۰ هزار نفر از جمعیت روستایی استان قزوین را که در ۹۶ روستا ساکن هستند شامل می شود و اجرای آن می تواند مشکلات آبی استان را تا حدود زیادی کاهش دهد.

گفتنی است در این بازدید مرتضی فیضی معاون فنی و عمرانی سازمان بسیج سازندگی و نمایندگانی از اداره کل امور روستایی و شورایی و شرکت آب و فاضلاب استان قزوین حضور داشتند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار